Stawiamy sobie wysokie wymagania, podnosimy kwalifikacje, tworząc warunki zachęcające do poprawy organizacji i wydajności pracy. Zrozumienie zasad Systemu Zarządzania Jakością przez Kierownictwo oraz Pracowników, ich udział i zaangażowanie w wykonywaną pracę stanowi o naszej wiarygodności w odniesieniu do wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, konkurencyjności a w konsekwencji przyczynia się do dalszego rozwoju Naszej Organizacji.
Poznanie wymagań klientów oraz ich spełnienie, dążenie do osiągnięcia najwyższej jakości świadczonych usług oraz promowanie w organizacji podejścia procesowego i opartego na ryzyku stanowią elementy codziennej pracy w Laboratorium.
Głównym założeniem niniejszej Polityki jakości jest utrzymanie i ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o wymagania norm PN-EN ISO 9001:2015-10, PN/EN ISO 17025:2018-02 oraz wymagań PCA.
Nadrzędnymi celami Laboratorium są:
Kierownictwo Laboratorium zobowiązuje się do realizacji przyjętej Polityki Jakości, ciągłego doskonalenia, a także zapewnienia zasobów niezbędnych do realizacji założonych wymagań.
Wszyscy pracownicy zobowiązani zostali do zachowania zgodności z przyjętą Polityką jakości oraz zaangażowania w ciągłe monitorowanie i doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania poprzez realizację określanych celów jakościowych.
Gdynia, 25.09.2019